igår idag & imorn

Hmm,
jaha första gången jag skriver här då. Får se hur det går!

Igår va jag på LO möte i karlstad, idag va det oxå men kom aldrig iväg men imorn ska jag dit igen. hehe
Det va inte så himla roligt som jag trodde att det skulle vara, va roligare när vi hade det i stan, men det kan ju bero på att det är politik nu. Fast sen va det ju roliga personer med oxå, så man skratta nästan hela tiden :)

hmm, ska en skriva mer då?
Ska snart ut med chippen han ligger här på golvet & gnyr. hehe ut & kissa bajsa.
Sen ska jag duscha & gå & lägga mig för Josefine kommer hit imorn tjugo i 8 & hämtar mig sen far vi iväg.. :)

Daniel är i norge som vanligt :( tråkigt nog, vill ha han här hemma ju, men snart julledigt för han :) mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0