4dagar sen.

Va iväg på fack & politiken idag igen, riktigt skoj faktiskt. kul att kunna prata med josefin lite om våra åsikter & så :) hehe
Sen va vi & käkade på max, ja sa ne jag tycker inte om det. Har ätit där en gång & de va i 6an när vi va på gotland det va de vidrigaste ja ätit de äter jag aldrig mer. "woolkes kommentar" Men Emma de va hur många år sen som helst. haha vi åkte iväg iaf & det smakade inte så himla tokigt. Men josefin övertalade mig oxå. hehe
sen kom vi tillbaka & var försenade PINSAMT mkt folk & en krokig gammal gubbe va det där. hehe stellan tror jag han hette.
Sen när vi åkte hem så släppte josefin av mig hos mamma så jag fick hämta chippen & där var det full rulle, mamma pappa sara & bella. kul & se dom oxå men det va inte lång stund, sen gick jag för att ja skulle möta emma, vi gick upp för att hon skulle äta sen gick vi på en låååååång promenad väldigt lång, sen gick vi hem & vilade lite & nu har hon åkt hem. :(

Pratar med daniel nu....

sen sova :)

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0