dag

hejhej,
sitter hos min syster & david nu. får se va som händer sen, emma skickade förut & fråga om ja ville hänga med till stallet om dom skulle dit, får se hur det blir med det. min allergi är åt helvete idag :(
men men, sånt är ju livet. lite får man tåla.
Min foglossning har ja vant mig med nu så jag kan leva med det. Men sen har ja en privat massör oxå som masserar så att det blir bättre :) Tack så mkt!

Ska äta lax idag, mums. det har ja faktiskt längtat efter för det är ju så himelskt gott :)

nu är ja i vecka 17 tiden går faktiskt lite fort. :) tur är väl de.

Vill bara tacka alla som är så himla underbara i mot mig & stöttar mig. ni är det bästa.
Emma, sara, mamma, david, daniel, thom. vet inte om ja glömt nån men ni är oxå med isf.


Nu ska ja vara lite social :)

/
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0