svårt

livet är inte som det har varit & det är jag medveten om, men det är svårt att ta in det.
vill ju att det ska vara som förr, då man kände sig älskad & visste att folk ställde upp allt är skillnad nu..
man saknar allt dedär.
kan inte sluta tänka på det heller, det är för svårt att gå vidare. frågan kanske är, vill ja verkligen gå vidare, vill jag ta det steget att släppa taget & veta att det inte kommer att bli som förr? Är livrädd, & inte fan är jag glad..


är glad att jag ska ha barn, men tiden går ju så sakta :( längtar tills lill knoden kommer ut allt kanske blir bra då. har inte tid att tänka på det så mkt då!


Saknar gamla tiderna..

Kommentarer
Postat av: Emma

Du vet att jag finns för dig gumman. Du ska göra vad som känns bäst för dig! Tycker du är frukansvärt stark som orkar med så mycket! Finns här dag som natt och jag älskar dig gumman!

2009-03-08 @ 23:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0