länge sen..

haha ja jag är ju inte så duktig på att uppdatera kan ja ju säga, men nångång ibland så :)
Idag har jag varit trött vakna typ kvart över ett & undra hur kl kunde vara så mkt, trodde att hon va nio elr nått. hehe, men det va bara att sätta på sig kläderna det & bege sig ut med min lilla älskling, sen åt jag en rejäl frukost med fil & flingor & en smörgås :) sen åkte ja med mamma & handla till mormor & morfar & sen så gick ja & mötte min underbara kusin & min lilla sötnos Nellie :) hon är ju så himla go & söt. så vi tog oss en fika på ejes, mums åt en tårtbit :) gotte grisen sjv. men det får man vara när man är med barn. :P tur att man har nått att skylla på iaf.

Så nu sitter ja & väntar på att en pump ska komma så jag får lite luft i mina däck till cyckeln. cycklade med chippen igår & han va så himla duktig, tills han såg en hare som han ville leka med. hehe men det gick bra iaf. :)
Ska till kolgården imron & hämta schemat inför sommarn :) får se hur det ser ut i år hoppas på många nätter & kvällar så man får pengar. till den lilla i magen :)

Tiden går så himla fort är lixom redan i vecka 24 nu, ojojoj. Så nu väntar ja på att det ska bli den 25 för då ska jag till mvc :) kanske min pappa hänger med, sa till han att han skulle göra det iaf. :P känns skönt att det har bleve en fin kontakt mellan oss :) som dom flesta vet, men ni som inte vet så har han ju alkoholproblem men han sköter sig väldigt mkt nu, undra om det är för att han ska få barnbarn elr att han kanske har insett sjv at than inte kan hålla på att dricka.
 
Glöm INTE ATT SÄGA GRATTIS TILL MIG PÅ SÖNDAG!!!! 20 bast, fy fan börjar känna mig gammal ju. hehe

men men, det kommer väl mer om ett tag igen. hehe

/
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0