Stugan

Har varit i stugan hela helgen, så himla grymt skönt att komma bort ifrån stan. Sen har det ju varit min födelsedag oxå har bleve gammal & fyllt 20 år. Den sämsta födelsedagen någonsin om ja får säga mitt......
På lördagen kom dom & firade mig, den dagen va rätt så okej faktiskt, fast min huvudvärk & min värk i ryggen. Men det är väl såna smällar man får ta..

kommer det att lösa sig, kommer allt att bli bra? Lögnerna som bara dyker upp ska ja klara så mkt mer!? Hemlighetsfull av allt som står livet ut just nu.. FAN SÄGER JAG!!!


Vecka 25 nu, ska på kontroll på måndag, pappa ska med mig dit SNÄLL han! :)

Ha ett bra liv & låt såren läka ut innan...

/
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0