12dec

Tredje advent!
Ja inte går det långsamt iaf, tiden bara springer iväg.
Snart äre julafton så jag har köpt mig julklappar till mig sjv idag ;)
Det blev en mascara, en eyeliner, 2st sockor & en Élisabeth Arden rengöring.


I fredags var vi & hämtade Isas nya racer (vagn) en Emmaljunga scooter. Sjukt snygg & ja är nöjd
men nöjdst är nog Isa. :)

Igår(Lördag) va vi på julmiddag hos Isas farfar, det va gott men jobbigt att behöva få ont i magen
bara för man va sugen på jansson, är ju lactosintolerant. Ska bli skönt att få äta m min familj på julafton, dom accepterar att man är det & därför gör dom det lactosfritt.


Idag har vi bara myst, va på skyltsöndagen, jag, isa & daniel. Så vi fikade & gick m min kusin marcus, hans tjej camilla & mitt lilla kusinbarn benjamin. Man blir lite sugen när man får hålla en liten bebis igen måste säga. Men ja vill ha ett jobb & en fast inkomst innan det blir nr 2.

Imorn blire sjukhuset i vanlig ordning, & min syster ska vara barnvakt åt Isa.
Har ni tänkt på att jag har en underbar familj!?
Det har jag & jag är överlycklig att jag har dom, dom finns alltid där & ställer alltid upp dom är som små änglar
Jag älskar dom oerhört mkt ♥

Nu blir det natten för mig är trött. Ni som inte sover får sova så gott när det är eran tur.

CARPE DIEM
E
mma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0