16Dec

SNÖÖÖÖ!!
Ja ni läste precis rätt det är snö i massor & det fortsätter att snöa. SUCK, ja vill ha sommar. Värme & framförallt dra vagnen som en dans över rullstenar istället. Det tog mig en halvtimme för oss att gå till dagis idag från valentino till gamla posten. Hallå det tar kanske 10min om du går segt annars. Plogat nånstans ne det kan du ju hoppa upp & sätta dig att det inte var... Plus att en är förskyld som bara det oxå sen hängig i hela kroppen, för er som aldrig dragit en vagn i snö så väger den hur mkt som helst, Isa på ca 11-12kg vagnen på 3-4kg kanske inte en aning va den väger & sen 1dm snö som du ska pulsa i & din egen vikt att bära på glöm inte. haha lite mkt klag nu men ska gå hem & vila mig sen så hoppas ja att det kommer bli bättre.


Communicare
Ja det är just där jag är nu, vi har haft gruppaktivitet, vilket bestod av CV & persoligbrev. Vad som ska stå vad arbetsgivarna vill ha reda på om vad, hur & när. Lena som är min coatch här tycker att jag ska marknadsföra communicare här i min blogg. Vill ni ha stöd med jobbstöttning, kontakter, möjligheter. Så tycker jag personligen att det är ett perfekt chans, möjlighet att börja här.


CARPE DIEM
Emma♥



Kommentarer
Postat av: Darksess

Tummen upp för Communicare :)

2010-12-17 @ 01:01:00
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0