27Dec

God dagens.
Ja nu är allt jul stress över & jag tar mig ett lugnt andetag & bara slappnar av.
Om ja ska vara ärlig så är inte jul som det va förr alltså den där helgen som man längtade efter, man längtade efter klapparna maten & kärleken som fanns. Men ju äldre man bleve desto mer stressat blir de, pengarna brister & man blir osams. Visst nu är man mamma & då är det barnen som ska ha klapparna & ja behöver inget så länge ja får kärlek. Jag älskar att vara omtyckt, få dom där kramarna som värmer mest av allt. Isa fick jätte mkt klappar, men förtjänade hon allt de egenligen? På min tid så fick man klappar om man varit snäll annars kom inte tomten. hehe skämt & sido.

Dagarna rullar iväg som vanligt & nu är det inte långt kvar till nyår, vi ska ha middagsbjudning så syster & co kommer. Sen dagen efter det alltså 1januari 2011 så ska vi fira mammsen som fyller år.


Idag har vi varit på en handledarutbildning, jag & daniel så jag ska börja köra m han. haha får se hur det går! Sara hade Isa under tiden iaf, det höll på i 4 timmar helt sjukt va länge det var. Allt kostar pengar jag förstår inte, & för att en ska kunna göra av m pengar så måste man känna pengar så jag vill ha ett jobb. Jag vill kunna arbeta som en vanlig annan människa. Så nån som vet nån som har ett ledigt jobb plz hojta till..


Isa ligger & sover & chippen oxå, bara hustomten som är vaken. :) Ska snart gå ut m chippen sen tänkte jag komma i säng i tid för en gång skull.


CARPE DIEM
Emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0