29Dec

Idag har vi inte gjort så himla mkt, dagen började m att ja hade ställt kl för ja skulle gå upp & ringa vetrinären & boka en tid till Chippen som skulle få vaccin. Hade turen att få en idag så det blev kl 2, min hund min älskade lilla hund har haft munkorg på sig idag för första gången. haha vetrinären blev rädd för honom. Ne men det är klart man kollar bakåt om det är nått som är obehagligt elr hur inge konstigt m de! 3 ggr stack hon honom 2 misslyckade för han kollade sen blev det munkorg fast han va för liten för det m så hon fick göra en egen av typ ett bandage. Men jag tyckte han va jätte duktig skrutten min..
Sen for vi hem lagade mat sen tog vi oss en tripp till mammsen & hälsade på, hon blev så glad att få träffa Isa.
Sis kom även förbi m bellis, bellis är en rottweiler, chippens bästa kompis :)
Sen  gick vi hem bädda ner älsklingen i sängen & ja sitter här.

Imorn ska vi åka till degerfors till min älskade vän Emelie som jag gick i samma klass som på gymnasiet men det blev inte långvarigt för nu har hon en underbart söt dotter & inte nog m det så har hon även en underbart söt liten son :) Ska bli hur kul som helst att träffa dom igen. Vi syns inte så ofta vilken är synd, hade vi bott i samma håla hade vi träffats oftare. Men man får uppskatta den tiden när man väl träffas.

Nyår närmar sig oxå i en väldans fart. Vi ska ha middag hemma hos oss så sis, nova, david, mamma & björn kommer mkt folk men det är mysigt sen vi 00 slaget blire ostbricka :)

Carpe Diem
Emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0