30Dec

Idag va vi i degerfors & hälsade på Emelie, Elise, Milian & Henke. :) Super skoj att träffa dom igen & va dom hade växt. Helt sjukt va lång tid vi har varit ifrån varandra då förstår man. Men sen jäklar när vi får körkort hoppas ja verkligen vi kommer att träffas mer. Isa & Milian va nog lite förtjusta i varandra, så gulligt. Han är ju bara 4 månader yngre än Isa. Så kanske en framtid pojkvän, vem vet? haha

Annars idag har vi inte gjort så mkt mer Daniel kom & hämtade oss sen åkte vi & handlade mat tills imorn. Det blev lite mer än va vi hade tänkt oss nu äre Jag, Daniel, Sis, Björn, David, Mamma & Pappa, barnen såklart oxå då. :)
Oxfilé hasselbackspotatis m rödvinssås/grönpepparsås står på schemat & runt 00 slaget blire ostbricka.


Isa ligger & sover så gott så men det tog tid innan hon somna, hon somnade inte förrens halv 10 lite väl sent men vill hon inte så vill hon inte hon låg & grymta i sängen iaf så nå mer kan ja ju inte göra. Ska snart ta mig en promenix m Chippen & förbi mammsen en sväng. Sen blire hem tvätta bort mitt ansikte & sen göra svanhopp i sängen.

Nu är räkningarna betalda & det känns skönt vi får se hur mkt pengar det blir kvar i slutet av månaden, jag får nog sätta undan pengar så jag har råd m elen sen när den kommer känns som att det kommer bli en väldigt dyr räkning. Nu ska ja säga god natt & gå ut.


& VI ÄR VACKRA ALLIHOPPA!

Carpe Diem
Emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0