5dec

Andra advent!!
Ja idag så äre ju då andra advent redan, fy va tiden går fort!
Snart äre ju julafton Isa´s "tredje jul" hon va ju m när hon låg i magen oxå :)
De ska bli så himla skönt & mysigt att bara få fira m min familj i år & slippa sitta i den där bilen som man blir stöllig av & man måste sova borta för att en orkar inte åka hem samma dag! Ne i år sa ja ifrån så dom får vänta till nästa år..

I helgen har vi varit på dop för mitt lilla kusinbarn Benjamin, de gick hur bra som helst m Isa de trodde ja aldrig. Så ja är jätte stolt över henne. :)

Idag har vi plockat i lgten så ser lite bättre ut de är dom där rakarns kläderna som man igentligen kanske skulle kunna kasta men man tänker, äsch nån gång kommer ja säkert att användat elr att man har speciellt minne till just det plagget..  HELT SJUK MAN ÄR!! & är ni tjejer som läser så vet ja att ni gör det samma så försök inte att undvikat. hahah där fick ja er att! ;)

Nu måste ja faktiskt skriva en önske lista till jul tomten får se om han kommer men nått ska ja ju köpa till mig sjv så den saken hamnar ju i säcken iaf :)

 *Pyjamasbyxor
                               *Underbart mysigt tofflor från HM
 *En hår torkare
 *Kläder sjvklart
                            *En vinterjacka kanske lite sent.

& sjvklart vill ja ha en underbar jul m mina nära & kära ♥

Ha en bra kväll m er!

CARPE DIEM
Emma


Kommentarer
Postat av: syster

Klart vi ska ha jul ihop. Och den kommer bli super ;-) mkt folk och mys :-)

2010-12-07 @ 00:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0