8Dec

Hejsan.

Sitter på communicare nu har sökt lite jobb, men nu ska ja till syrran & vi ska luncha ska bli så gött m mat när ja inte ätit nått än. Isa sket totalt i mig idag när vi kom till dagis, jag fick ta av henne kläderna sen stack hon. Känns väl bra att hon är glad att vara där när hon inte varit där nått dehär veckan men det skär i hjärtat måste jag säga att ja inte fick en puss elr nått. Hon vinkade iaf. :)

Igår hände inte så mkt va rätt trött igår så va hemma hos mamma så vart det inte så mkt mer, syrran kom dit. Har sovit där i 2 nätter nu, det är så ensamt hemma så jag blir galen, men det blir väl bättre snart.

Hämta Isa kl 2 & jag längtar jätte mkt att få träffa min lilla prinsessa igen. ♥

Ne nu ska ja käka mat. Hade så bra alla söta ni.

CARPE DIEM

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0