10nov

Blev ett sent inlägg idag!!
Visst kl är över 12 så egentligen äre ju inte den 10 idag men det struntar jag i. :)

Idag har vi varit nere hos min syster så Isa har fått lekt m Nova(Isas kusin.) så vi gick dit runt 10 sen har vi varit där imprincip hela dagen iaf Isa för Sara tog Isa när ja var på sjukhuset, JAG HAR INTE DIABETES! Great. Men ja har en stor risk att få det när ja blir äldre, frågade min läkare finns det på nått vis ja kan undvika att få det!?
INTE BLI TJOCK, fick ja till svar. haha ser det ut som om ja kommer att bli de elr? Visst en har ju lite mage & så men tjock? Ne..
Så hon skrev även ut en medicin till mig så nu ska ja SLUTA RÖKA, ja hoppas att dom kommer att funka. Nån som har testat champix elr vet nån som gjort de? Dyra som sjutton ett pkt kosta typ 600 nått & de andra gick på över 1000kr, men som tur finns det ju högkostadsskydd. Så ska bara betala 134kr tror ja det va! :) NICE..

Sen iaf så hämtade min snälla mamma upp mig & vi åkte till konsum handlade & åkte till syrran & fikade. :) Sen knallade vi hemåt. När vi kom hem packade ja upp påsen sen satte vi oss & åt rån, Isa m smör & ja m underbart goa brieost. MUMS!
Sen busade vi & sen blev hjärtat så himla trött så då blev det bara att byta blöja pyjamas på & sen välling. Hon somnade skönt kan ja lova.

Imorn är det ingen vanlig dag för prinsessan ska få en pulka av sin mormor & även Novis banonis då :) Får se om dom ska åka tillsammans, det är första gången för dom att åka pulka, förra året va dom ju så himla små..

 Nu på kvällen har en vän varit här & hälsat på vi drack kaffe, åt vitlöksbagett & tjata som aldrig förr. Vi träffas så himla sällan tyvärr så när vi väl träffas har vi massvis att prata om. Tack för en trevlig kväll Sandra.


Jag skriver mer senare på dagen fast då blire den 11nov istället ;)


CARPE DIEM
Emma


Kommentarer
Postat av: robbinandersson

Min farmor har testat det och en annan jag känner min farmor bröt av haha.Men den anndra jag vet hade rökt i 30år och hon slutade bara så där :) champix funkar verkligen :D lycka till

2010-11-11 @ 13:00:01
URL: http://robbinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0