14 Nov

GRATTIS ALLA PAPPOR!!!!


Japp idag är det farsdag, inte en bra sådan Isa har åkt på feber. Det började igår kl 11 på kvällen kände ja att hon hade feber (39,3) så hon panodil sen sov hon hela natten. När vi vaknade i morse skakade hon så jag tog febern igen då hade hon 39,7 hon fick panodil igen & sen har det bara hållt på hela dagen, som mest har hon haft 40,4 snacka om att en blir nervös då.. Men ja ringde sjukvårdsrådgivnigen & dom gav mig rådet att köpa ipren & det fanns tack & lov på konsum här så hon fick en halv supp förut & sen hade febern gått ner igen. Så ska ta den snart igen för annars är det dax att ge henne den andra halvan. men gud va synd det är om dom små liven Isa har aldrig haft såhär hög förut. :(

Nu är hon vaken, va inte länge hon sov så nu sitter hon & skakar i mitt knä. Älskade underbara!

Mitt liv förändrades totalt sen ja fick Isa men det har ALDRIG bleve till det sämre, visst mkt får man hoppa över men det går att fixa när hon bleve äldre. Hon är mitt liv nu & ja är så himla stolt att ja har henne min prinsessa aldrig ska ja lämna henne, jag ska alltid finnas för henne. <3


Carpe diem
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0