17 nov

Det har varit väldigt mkt nu dom senaste dagarna i & m att Isa har varit sjuk, men nu har hon varit halvt feberfri igår & nu på morgonen hon hade lite igår kväll. Jag har fått sovit ca 7 timmar på 2 dygn så jag är väldigt trött igår gick ja & la mig mellan 9 & halv 10 de har aldrig hänt förut så slut va ja, men i natt har ja fått sovit hela natten. Det va UNDERBART ska ja säga er.
Idag händer det inte så mkt mest ta det lugnt & busa & mysa.

Igår va vi till ikea m syster & björn som vanligt handlar man alltid m sig något hem & sjvklart gjorde ja det, det blev lite förvaringsgrejer till Isas rum i den nya lgten en ny snutte till Isa, 2st ljuslyktor nu till jul & sjvklart ljus. sen va det väl mest lite småplock.. Men höll på att inte få m mig grejerna hem för hade lånat pappas kort för ja hade inga pengar men så funka de inte (swedbank mastrokort) ja fick världens panik har aldrig kommit till en kassa & dom säger det funkar inte. haha men det hade varit krångel m just det kortet tror ja för mitt visakort funkade när vi kom till en bankomat så ja fick övertrasera kortet för ja fick låna kontanter av björn. ILLA! ja jag vet men det är fixat nu så nu ligger ja inte back.
Sen när ja kom till maxi skulle köpa blöjor så funkade de inte där heller.. Så syrran fick komma in m pengar, snacka om oflyt..
Nån mer som hade krångel igår??

Idag har ja tagit det första tabletten av champix & ja hoppas det här kommer att funka, ja är lite nervös men ja gör det för Isas skull.. Mammas älskling!

Ne nu ska ja gå & ta på mig lite kläder & ta min lilla tjej breve mig & mysa.

CARPE DIEM
Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0