18Nov

Hallojsan.
Idag ville jag & Isa inte gå upp ur sängen, vi va väldigt trötta. Men vi va tvungna för Isa skulle till dagis & jag skulle träffa Lena för ett personligt möte. Det slutade m att Emma har ett riktigt bra cv & personligbrev nu. :) Nu äre bara att hitta jobb som jag är intressrerad av & söka & sen ska dom ju vilja ha mig oxå då & det hoppas ja verkligen att nån vill. Sen ska ja nog kanske börja plugga upp mina betyg & sen har ja en hemlis som ja vill ska gå i uppfyllelse det vore så himla roligt att få göra en sån grej & kansek starta ett eget, men frågan är skulle det gå runt här!?
Sen iaf så gick jag & hämtade Isa & min prinsessa ramlade & börja blöda i munnen & fick även skrapsår på näsan då va man inte glad utan väldigt ledsen. Det gick över efter en stund iaf, sen gick vi ner på stan för att luncha m min älskade vän Emma som ja inte träffat på hur länge som helst. Det va riktigt roligt. Hem till syrran & stannade där 2timmar kanske & sen gick vi hem Isa va så himla trött så hon somnade i vagnen på väg upp för backen nu ligger hon & sover så gött. Det va väl allt som vi har gjort idag typ.
Imorn blire att ta det lungt ska försöka sova lite när Isa är på dagis eftersom ja ligger efter m väldigt många timmar sen hon va sjuk. Men ska även försöka städa & packa lite smått tänkte ja för i helgen kommer min underbara mamma & underbara syster & hjälper mig att packa. :) Uppskattas mkt!!

Nu ska ja titta efter lite jobb, kanske sätta mig m bonniers lite oxå. Sen ett bad får det nog bli sen SOVA!

Alla mina söta bloggläsare få ha en bra kväll..

CARPE DIEM
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0