2 nov

Får ursäkta mig till mina läsare att ja inte har hunnit m att skriva på ett tag.
Ja ni i fredags va det väl kanske inte mkt som hände tog det lite lugnt, i lördags va ja ute på krogen & hade det riktigt roligt. Isa va hemma hos sin pappa. Söndags va en bakisdag så blev absolut inte många knop på den dan.
Igår så va dagis stängt så ja fick stanna hemma m min underbara. :) Men idag har ja varit & "jobbat" & det gick åt skogen tyvärr kände mig inte alls taggad för att gå iväg men ja är ju så illa tvungen så min underbara mamma har tagit hand om Isa & Chippen så länge det va från 4-21 så nu sitter ja här & kollar på bartenderskolan & kollar efter lite nya jobb. Imorn ska ja till sjukhuset & ta lite prover inget allvarligt, men hade ett stadie till gravdiabetes när ja va m barn så dom ska kolla så att inget har förändrats att ja har åkt på det. (men det tror ja inte.) Så ska väl lämna henne på dagis imorn hade ja tänkt mig men får se antingen tar ja m mig henne. så på fredag ska ja jobba igen & tydligen så går alkoholen före mitt jobb så mamma får vara barnvakt då igen tyvärr men men.
Är väldigt trött idag så får väl bli en tidig kväll förhoppningsvis blir ju inte alltid som man planerat.


Hade så himla bra alla. Kramar E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0