23 nov

Hejsan
Tydligen blev inte mitt senaste inlägg publicerat vart väl nå fel, men skrev typ att vi hade varit på bio i helgen & lite små tjat som vanligt.
Idag har det inte hänt så mkt har varit så himla nere, känt mig ledsen kanske för att ja ska sluta röka ja vet inte. Men Isa har varit helt underbar idag så vi har nästan bara myst hela dagen vi va till min mormor & morfar & hälsade på en sväng bara. Har inte ens orkat laga mat idag så ja har ätit popcorn till frukost lunch middag & kvällsmat. Som tur hade ja fröse in en måltid till Isa så hon fick den. Hon måste ju ha mat iaf.

Sitter & glyser på tvn i vanlig ordning finns inte så mkt annat att göra när hon ligger & sover.

Igår va vi hos min syster & hjälpte henne att julpynta & ja får ju vänta tills ja har flyttat men då kommer det att bli bra :) Det är ju ingte långt kvar nu, exakt 1 vecka kvar idag..
Så imorn kommer min snälla syster & min söta systerdotter hit & ska hjälpa mig att packa ytterligare.

Ha en bra kväll m er alla!
Har ni några tips om vad man kan göra i helgen så ge dom gärna!!!! Tänk nu på att ja har barn.

CARPE DIEM
Emma


Kommentarer
Postat av: syster

Fixa en bra film med bra käk med en bra skönhetsbehandling med en jävligt god flaska vin om inte vinet passar så ta dig då ett jävligt stort glas vatten . Och ha en bra helg! ;-)

2010-11-23 @ 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0