25Nov

hej
Idag började dagen not cool, vi försov oss & vaknade halv 9 istället för kvart över 7 så det va bara att slänga på sig kläderna &iväg de. När vi va påväg till dagis pratade ja m syrran så då fick ja reda på att de gick vattenkoppor där. (Nova & Isa går på samma dagis) Så övervägde om ja skulle lämna henne där elr inte, men hon ska ju ändå ha det nån gång så. Sen gick ja till Lena där skrev ja om mitt personligabrev & sökte ett jobb.
Sen vart de ner till fk & fixa men skälvklart så måste daniel skriva på ett papper för att ja ska få flytta Isa, hur dumt är inte de då. Visst ja förstår såna som har barnet lika mkt men ja har henne hela tiden & hon bor hos mig.

Imorn ska ja på föreläsning i karlstad kl 1 så daniel kommer att få ta Isa, får se om han kommer & hämtar upp mig efter det elr om det blir bussen hem.

Förlåt för att det såg ut som skit i bloggen igår glömde visst att förhandsgranska. :p

En del är för sorgliga iaf, finns ingen annat än att skratta. Men ja tycker det är synd!

Tack underbara Emelie som förstår & ja jag önskar oxå att vi bodde närmare varandra så kunde vi träffas ofta för ja saknar dig så himla mkt!!

Carpe Diem
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0