7nov fortsättning

god kväll :)
Syrran har nyss varit här på besök & tagit en kopp kaffe, har en super kåt hund här som gnäller & ylar som bara den, syrran hade m hennes hund som löper kanske inte så lyckat men va ska en göra. Min lilla älskling till syster dotter är hemma hos sin pappa & hon har feber, tycker så himla synd om dom små livet när dom är sjuka. Jag hoppas att hon blir bättre snart så ja får träffa henne.
Imorn som sagt blire till Karlstad & börja m sprutorna får se om det blir nått bättre (allergin.)
Så vi ska passa på att shoppa lite innan, vad som behövs


Dop kläder till mig & Isa
Vinterskor till mig
Varma kläder till mig
Nån julklapp
Får se vad som kommer att inhandlas men kläder till dopet behövs iaf.

Så ska försöka komma tidigt i sängen så en är pigg & allert imorn ska man shoppa måste man vara på de humöret :)

Ha en fortsatt bra kväll!
Carpe Diem
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0