7nov

Lilla skrutta ligger & sover & här sitter ja ska börja m bonniers tänkte ja tänkte bara ta en snabb uppdatering. Idag äre ju söndag & helgerna går så himlans fort förstår inte vart dom tar vägen riktigt för en hinner inte göra speciellt mkt. I fredags va mamma syster & hennes gubbe här så vi åt tacos, daniel va ute på galej. mamma sov här natten till lördagen & så åkte hon hem sen fast först va dom & handlade för hade totalt glömt bort att köpa mat till min lilla prins, för mkt i huvet beror de på fast ja hade ju lite kvar så han stod ju inte utan. Idag händer det inte allt för mkt skulle ja tro det är kallt ute, ska endå försöka gå ut så Isa får luft i lungorna. Pratade med syrran i morse & hon sa att hon hade fått åkt till min mormor & morfar i natt för dom hade fått vattenskada men va tvungen att ringa till mamma & fråga om det stämde elr om hon hade drömt. haha men det va sant så nu är deras lgt helt "förstörd" så får väl se om ja behöver hjälpa till där nått. Imorn ska ja till sjukhuset i karlstad & börja m min vaccination emot min allergi så Isa ska till dagis & mamma hänger m mig! SNÄLLT.

Hörs senare elr imorn.
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0