9nov

TACK UNDERBARA JIMMY SOM HAR FIXAT MIN BLOGG! DEN BLEV SÅ FIN!!!

Ja som ni ser så har min blogg ett helt nytt utseende & jag bara älskart :) Så snäll va jimmy & hjälpte mig när ja fattar nada.

Idag har min älskling varit på dagis, & hennes mamma har varit hos sin coatch så nu ska ja börja på communi care. Vi får se hur det kommer att gå. Jag hoppas att ja hittar ett jobb som ja är intereserad av & att ja får det jobbet. För ja är så himla trött på att gå arbetslös så ni förstår inte.  Imorn blire sjukan igen fast i khamn denna gång ska kolla nått m grav diabetes.
Idag har det typ varit storm plus att det börja snöa vid 12 elr nått, så nu ligger det snö på backen :) Happy, men om det bara kunde sluta blåsa så mkt så skulle det vara jätte mysigt!

Har köpt mig en halsduk & en "björnfitta" idag björnfitta är alltså en mössa för er som inte visste det.
Hur skönt som helst så nu är ja redo inför vintern, dock skulle ja behöva ha en ny vinterjacka men har inga pengar till de (pappa kanske kan sponsra) vi får se.



Men nu ska ja sätta mig & plugga igen för nu ska ja hade!! så äre bara.

CARPE DIEM
Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

- den blev riktigt fin !

2010-11-10 @ 19:15:21
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0