26 okt

Godkväll på er!
Sitter i soffan just nu & insåg att ja hade somnat framför datorn m bonniers, lite klatshigt va. :P
Så ska bara skriva lite här så ska ja gå in & lägga mig för imorn är det ju en ny dag.

Hur har min dag varit då? Jo det börja ju m att en vakna såklart sen gjorde ja mig & isa i ordning för kl kvart i tio stod mamma här utanför, så vi åkte till dagis lämnade isa (som va jätte jobbigt för visste att ja inte skulle få se henne på hela dagen.) Sen åkte vi vidare ut till marieberg där min utbildning är på PEC inte världens bästa jobb kanske men som sagt det är ett & ja jag trivdes faktiskt! & ja fick mitt FÖRSTA SÄLJ EVER!! haha trodde ja inte om mig faktiskt, men fy va nervös jag va första samtalen, hjärtat hoppade handsvetten kom & rösten darrade som aldrig förr. så ja slutade där kl halv 4 så då åkte vi till maxi & köpte blöjor sen åkte vi & hämtade MIN ALLDELES EGNA prinsessa! Gud så glad ja blev & va glad hon blev men hon hade haft det så bra så imorn blire lika länge tyvärr men ska en börja jobba så kommer det väl se ut såhär. :(


Men som sagt va så ska ja gå & lägga mig nu så ja skriver imorn igen, & såg att det va en del som hade varit inne & läst! De gillar ja, trevligt!!
Ha en fortsatt trevlig kväll då ni som ska vara uppe länge.



/
E
♥ISA 090817♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!

fin blogg.Läser gärna mer här!

vill du att fler också ska få göra det?

här kan du få fler besökare till din blogg-gratis!

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=mummy40

2010-10-27 @ 07:26:06
URL: http://mrssophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0