28Okt

Hej på er mina kära läsare! :)
Idag ska ja säga er att både ja & Isa är hur trötta som helst, men vi sitter i förväntan att det ska knacka på dörren,
för idag är det ju tordag & idag kommer Isa´s pappa hem. :) Det har gått bra för Isa att vara på dagis även idag.
& för mig så slog ju dommen idag om ja hade nån potencial att arbeta m telefonförsäljning!! Svar ja det hade ja,
men ja kommer få ha praktik där så ja blir säkrare & sen kan det leda till en anställning, måste faktiskt säga att det känns väldigt skönt på ett sätt. Men visst ja kommer söka andra jobb under tiden ja är där för det här kommer ja inte vilja jobba m hela mitt liv, men som sagt det är en bra början så jag sak tillbaka på tisdag & då ska ja jobba kväll, egentligen så skulle ja börja på måndag men då är Isa´s dagis stängt så ja får stanna hemma den dagen. Helt andra banor så måste ja även skriva att min älskade hund har varit lite sjuk oxå, i förrgår spydde han, igår bajsade han inget & inatt vaknade ja av att han hulkade sig & va jätte lugn i aningen så vaknade halv 4 & somnade inte förrens halv 6 när han gick ifrån mig så då kunde ja slappna av, för då mådde han bättre annars skulle han ju inte gå så han låg tätt intill mig hela tiden. Stackars min sötnos & sjvklart blir man orolig för han är ju som mitt andra barn.
---------------------------------------------------------

Skulle behöva plugga lite men ja orkar verkligen inte idag för mitt huvud är full i telefonsvarare & klickningar, så kommer inte kunna koncentrera mig iaf.
--------------------

Lite allmänt om mig sjv så har ja så fruktansvärd mensvärk så vet inte vart ja ska ta vägen direkt & den som har kommit på att tjejer ska ha det & föda barn ja all smärta är ju riktigt dum i huvet måste ja säga. Vi får ju allt som gör ont, fast endå ni som har killar vet ju att dom ojar säg för minsta lilla & helt plötsligt så är dom jätte sjuka så nu slipper vi ha det iaf, men kunde vara roligt om dom bara kunde känna för en dag va vi egentligen genomlider.
---------------------------------------------------------

Min söta lilla tjej har "misshandlat" mig idag m slag, rivningar & skrik. Fast vi älskar våra barn lika mkt för de. :)
--------------------

Önskar att ja kommer få träffa Nova i helgen(min systerdotter) känns inte som att ja fått träffa henne på hur länge som helst min andra kärlek i livet. Isa & Nova är dom underbaraste barnen som ja träffat på, helt unika & så otroligt vackra så vi kommer få akta oss när dom blir lite äldre för då kommer pöjkera, Då står nog ja & syrran m hagelbössan i högsta hugg. :)



Men ska ja tacka för mig & ja tackar er som tycker det är roligt att läsa va vi pysslar m. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

/
Emma


Kommentarer
Postat av: Emelie

inte visste jag att du hade en blogg :)

2010-10-28 @ 19:32:53
URL: http://emelieberglind.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det har ja att emelie men har inte bleve så mkt skrevet i den & tänk om du kunde svara på dig telefon. hehe kram på dig gumman

2010-10-28 @ 19:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0