Läääänge sen

Yes, väldigt väldigt länge sen..
Kan ju börja m & säga att vi jag & isa har varit sjuka nästan konstant hela tiden sen ja skrev sista inlägget. Inte alls kul, nu håller vi tummarna & tårna att vi ska få bli helt friska & få förbli de.
De har varit magsjuka 2ggr om på båda, ett magvirus på Isa & feber för mig.


Ska även berätta en sak för er,
att ja ska ta mig en paus upp i bloggandet. Känner inte riktigt att ja är motiverad varje dag att skriva. När ja inte känner för de så blir det ju heller inget roligt inlägg utan bara ett tråkigt kanske negativt inlägg & så ska de ju inte vara, utan man bloggar ju för man tycker de är roligt kanske att man tycker om att skriva. Jag känner att ja inte kan ge er det ni vill läsa så jag tar en break, nån gång kommer jag komma tillbaka till de, de lovar jag er! Kan inte svara på när, men ja ska.
Vill tacka er för att ni läst & tyckt om min blogg. Jag hoppas att ni följer upp mig igen när de är dax igen!
Kram kram på er!


Ni är alltid vackra, spelar ingen roll hur ni ser ut. De är det inre som räknas!


CARPE DIEM
Emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0