12 Jan

Communicare,dagis,jobbig natt..

Natten har varit EXTREMT jobbig i natt m Isa, en massa bajsningar väckningar & skrikningar. USCH! Jag längtar tills allt detta är över & jag får sova en ordentlig natt. Imorse fick jag ringa till dagis & höra om dom ens ville ha dit henne & om dom skulle vara vaksamma på henne om hon hade gjort ner sig så hon inte fick gå m det, för då skulle hon ju bli ännu rödare. Hon ville inte ens ha vällling igår, då är det nått som är fel. Hon älskar sin välling!!

Men imorse åt hon iaf en flaska. :)


Nu sitter jag på communicare, jag sitter fast med mitt jobb sökande.


Carpe Diem
Emma♥


Kommentarer
Postat av: Emma

hej ! sjukt fin blogg du har :D

allt bra med dig?

kolla gärna in på min blogg en snabbis !

kram :D <3

2011-01-12 @ 13:15:06
URL: http://etzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0