14 Jan

Lite lugnare..

Ja, äntligen har det lugna ner sig i magen för min lilla flicka. Va upp till sjukhuset igår & va räknar man m i sjukvården, ne precis ingen hjälp allt. Om Isa skulle ha fått nån hjälp överhuvetagen så skulle hon ligga på britsen & se dödsjuk ut, det va precis så som läkarn sa. Så ja vi fick ingen hjälp det skulle orda upp sig sjv även fast hon äter så dåligt men det skulle komma igång igen. Irriterad jag blev samtidigt som jag blir ledsen av att se mitt barn må dåligt & att nån som inte känner henne & vet hur hon är i vanliga fall ska komma & säga att det är bra m henne..

Har hänt mkt dom senaste dagarna, m mkt skit & även två kaskad spyor. Men efter hon spytt vid ca två på natten, så mådde hon lite bättre. Duschade av henne & sedan la henne breve mig, vi sov resterande av natten från 3 då slocknade ISa men ja va vaken till runt 4 till kl va 8 för då ringde bvc. 

Jag fick iaf ett svar att Isa har/haft en bakterie i magen, för hon har ju inte smittat nån så det har inte varit magsjuka..
Jag har gett henne en speciell fil för magen under dom här dagarna som varit den ska ta bort dåliga bakterier & sätta in nya bra.
 

Nu är min sötnos Sandra här så nu ska jag umgås m henne, tänkte mest uppdatera er!!

Carpe Diem
Emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0