15,16 Jan

15 jan
Kan inte komma ihåg när ja mådde så dåligt senast, usch vilken dag det va igår. Morgonen började m att ja städa lgt dammsög, skura & diska. Kände mig konstig i magen, de gjorde ont på nå konstigt sätt. La mig i sängen om förhoppning att det skulle gå över, men ne fasiken ja låg bänkad framför toan intill hela dagen. USCH ja sprang fram & tillbaka. Tacka gudarna att Daniel va snäll & tog hand om Isa. Men senare under dagen frågade ja om vi inte kunde åka hem till han för ja frös så himla mkt, inne i kroppen aldrig känt så förut, men vi åkte hem dit & ja fick lägga mig i ett varmt & skönt bad. Mamma kom & tog hand om Isa medans daniel va & handlade. Isa fick hoppa ner i badet m mig hon tyckte de va så roligt så det får bli badhuset nån dag. :) Ja spydde inge mer sen iaf & de va hur skönt som helst. Men jag låg m feber resten av kvällen istället så min dag bestod av att ligga i sängen.



16 jan
Idag har det inte hänt många knop vi har mest bara varit, de har varit en trött dag idag. Men vi åkte hem till mig & lagade torsk, potatis & äggsås fick dock inte äta så mkt för det vände lite för mkt i magen på mig. Så ska snart ta mig ett glas nyponsoppa & sen hoppa i sängen. Imorn står communicare & dagis på schemat om inget ändras då. Annars har ja inte en blekaste aning. Vore skoj att hitta på nått så himlans roligt men ja vet inte vad..
Vi hörs imorn. God natt & sov så gott alla!!


& om det finns nån snäll skäl där ute som vill fixa en ny designe åt mig, vore ja jätte tacksam & du är en ängel..


Carpe Diem
Emma♥


Kommentarer
Postat av: neli

vilken mysig blogg =)

jag önskar dig en fortsatt bra måndag =)

2011-01-17 @ 14:50:13
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0