17jan

Communicare, dagis, af, mammsen, hem.
Natten va som min vanliga natt nu för tiden, att Isa vaknar. Jag kan inte förstå hur sleten & trött en blir av att vakna flera ggr på en natt, ja hör inte kl när den ringer ju på morgonen. Så ja vi kom försent till dagis idag igen, de är väldigt pinsamt måste jag säga, men ja är väl inte mer än en människa elr? Alltså så kom ja 5 10min försent till communicare, efter grupp "mötet" så fick vi vara kvar om vi ville & det va jag, jag sökte ett jobb & glysade runt, va även till af men deras system va de fel på så det va bara att gå tillbaka de. Satt där en stund sen gick jag till dagis & hämtade Isa för kl börja dra iväg.
Efter det gick vi hem, lämnade Chippen & gick vidare till af & de funkade. Skulle få ett nytt inbokat möte för missade ju det andra för att Isa rivit sönder min lapp & i mitt huvud så va det den 20de men ne de vare ju inte. Efter de iaf så gick vi hem hämta Chippen & knata oss bort till mamma där vi åt mat :) Har varit en rätt så okej dag förutom att ja har varit sleten. Men det gick ju de m :)


Imorn kanske vi ska till badhuset vi får se om vi vågar. Läs denna artikel..
http://nwt.se/kristinehamn/article835568.ece

Men vi får se imorn, dom borde ju inte göra om samma misstag tycker man. Sen har ja ju ALDRIG mitt hår nedsläppt när jag badar. Sen får man kanske tänka på att inte vara just nära kanten.


Ni vet väl att ni kan följa mig på blogglovin.com va?
Tycker jag absolut att du ska göra, för ni kan ju inte missa mig ;)

Carpe Diem
Emma♥


Kommentarer
Postat av: tobbs

hejsan, kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker :)

2011-01-18 @ 22:01:04
URL: http://tobbs.se
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-18 @ 23:25:27
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0