2 JAN 2011

2011

Detta kommer bli ett sånt perfekt år så ni vet inte. Jag hoppas iaf :)
strävar efter att jag ska ha ett jobb innan året är slut iaf kanske inte fast men gärna de.
Nyår det va riktigt va ska man säga alla va trötta helt utsletna kvällen/natten slutade runt halv 2 för oss, Isa hade ju redan däckat hon men det va att sent sen vaknade hon & gallskrek runt 00 slaget när alla börja skjuta raketerna så hon blev rädd, stackarn. men hon somnade rätt så fort sen igen, hon fick ju vara i knät under tiden.

Men hon har börja drömt så mkt nu, iaf när hon ligger i sitt rum, om hon nu drömmer. Hon ställer sig i sängen & gallskriker minst 2ggr om kvällen/natten så slutar m att ja inte orkar & får ta ut sängen hit till mig. Jag hoppas att det kommer att ge sig så hon vänjer sig m att sova i sitt rum.
Annars är vi båda förskylda & det är inte roligt. Jag är nog lite som en karl tycker synd om mig sjv & tycker att ja är jätte sjuk. haha ne men det värsta som finns är att vara tät i nästan jag hatart!!! & nu är min nässpray borta oxå så vi får se hur mkt ja kommer kunna sova i natt.

Men nu blir det in i duschen sen SOVA!! & Isa ligger här hos mig.  God natt!
Grattis till min mamma i efterskott oxå som fyllde år igår, älskar henne!


Carpe Diem
Emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0