20 Jan

IGÅR!
Igår träffade jag min underbara vän & hennes söta dotter, dom va här & vi fikade lite & barnen lekte. Va även barnvakt åt min lilla systerdotter Nova så det va full rulle m småttingar här. :) Sen va jag även på communicare, till polisen & ringde ett samtal. Så kanske ska börja jobba som vikarie :) Det ska faktiskt bli riktigt roligt gäller ju bara att fixa allt innan & så.


Idag!
Börja m att vi vaknade gick upp & åt frukost drog oss lite i soffan sen slängde ja Isa i en dusch sen i sängen igen för vi skulle iväg till karlstad för jag skulle till sjukhuset. Så min snälla mamma körde oss & va även barnvakt till Isa under tiden jag va där, även min syster va m dit. När vi kom hem där i från så va det snabbt tempo ja gick ut m Chippen & mamma va snäll & gav Isa mat för sen skulle vi träffa Emma & Elicia. Dom kom utan för mamma sen tog vi oss en promenad ner till stan, Emmas syster va oxå m, så vi tog oss en mat bit ingen av oss hade ätit sen gick runt lite sen va det stängningsdax för stan. haha Vi kom rätt sent ner, hann ju inte göra så mkt. Gick hem till mamma igen & hämtade Chippen sen gick vi hem så nu sitter vi här & väntar & väntar :)


Imorn!
Imorn ska jag testa mig på gym som jag aldrig har gjort i hela mitt liv, får se om de är nått för mig!?
Så Divan ska hjälpa mig, snällt av han tycker jag. Får även se om gubben i lådan ska m elr inte. Hoppas även Emma ska m som jag tjatat. haha
Sen på em/kväll kommer en annan vän hit så vi ska laga oss lite mat & bara mysa. Känns så himla gött att man börjat gjort en massa, träffat vänner & allt de där!

Nu ska jag försöka lägga min lilla vilding & sen hoppa i duschen :)


Carpe Diem
Emma♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0