3 Jan

JAG ÄR SÅ GRYMT SUGEN PÅ EN MUFFINS!!
Ja precis va ni såg jag är sugen på en sliskig go muffins & den finns på statiol, hade jag kunna tagit mig dit så lovar ja er jag hade gjort de!!

Idag har det varit en tröööööött dag alla verkar vara trötta iaf dom som är runt omkring mig. Men vi har iaf varit hos mamma en sväng sen blev det ner på stan tog en snabb fika m underbara Linnea sen va hon tvungen att gå hem men jag stannade kvar på JC, fick mig 2st par jeans äntligen säger jag!! Alla jag har är för stora så ser ut som om jag har skete på mig. haha men nu äre tajt & gött igen ;)
Måste även berömma dom, Isa ville inte vara m mig inne i provrummet & prova byxor som en tok hon ville vara ute & springa hon. Dom erbjöd sig så fint att dom skulle hålla koll på henne under tiden jag provade. Hörde mkt skratt från både personal & från hennes sida. KANON vilken service :) hon fick även en ballong som hon har haft breve sig hela tiden när vi kom hem.

Nu ligger hon & sover i sin säng fast i "mitt" rum. Hon kanske helt enkelt inte är mogen att sova i ett stort rum själv än. Ja jag kan ju inte svara bara vara en stödjade & en tryggande mamma för henne..




Kommentera gärna, skulle vara kul att se va ni tycker & vilka ni är oxå förstås :)

Carpe Diem
Emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0