5Jan

Communicare, Luncha, Stan.

Va till communicare en sväng på möra kvisten lämnade in dagboken & lite så. Isa fick bli m för fick inte tag på dagis i morse Isa verkade gilla Lena väldigt mkt iaf :)

Sen träffade vi älskade Sandra så vi gick & lunchade på ett ställe som heter Orion här, det fick bli en tonfisksallad. Måste ju tänka på va jag äter nu, tänkte börja m en diet men vet inte när men det är ju alltid en början & äta lite nyttigare istället för en pizza.

Sen gick vi på stan lite hittade mig AS Snygga skor som ni har sett!? I ett annat inlägg. Bra skor för det va gore-tex, bra när man är ute mkt pågrund av att man har barn & hund. Lätt lite dumt kanske men menar ju sjvklart inge illa menat m det men det blir ju mkt promenader & så.
Sen hittade jag även en tunika vet inte om man kan kalla det så, men den kosta 50kr nu när den va på rean så nice price ;) Sen även over knee strumpor ett par lila :)

Efter de blev det inge mer köp men vi va inne i några ytterligare, sen sa jag hej då till sandy & gick vidare hem & plockade upp Chippen & gick vidare till mamma.



IMORGON!!

Ja imorn är det ingen vanlig dag för det är saras födelsedag, alltså min systers! Så vi ska väl dit & fira m henne :) Lyllos för mig för då får jag träffa min syster dotter Nova!


Carpe Diem
Emma♥


Kommentarer
Postat av: elin

Kul att man hittade till din blogg också Emma :)

2011-01-05 @ 23:45:03
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0