7 Jan

FREDAG!
Idag är det inte nån vanlig dag för det är ju fredag :) Så skönt på nå vis fast man blir ju inte ledig elr nått bara skönt att det är helg. Idag händer de inte allt för mkt bara slappa & ha det skönt.

Kanske ska berätta för er att jag har börja "bantat" jag kör inte så hårt på det utan jag gör det lite när jag vill. Jag väger 48kg & är 160 kanske inte så mkt, men jag består av mkt fett. känns det som iaf, vägde mig på en sån där våg som mäter det & då hade jag 22% men vägde då 50kg. Men vi får se jag kör lite av lchf dieten så idag till frukost blev det en omelett m bacon tomat svamp & ägg då. Igår blev det brysselkål & kassler & cream fresh. Så en så länge har det ju inte varit mkt haha vi får se hur detta kommer att gå.

Igår va vi hos syster som fyllde år hon fick en ask geisa men ska få sitt paket idag :)
17cm sas de att det kom igår, men jag persolingen tror att det va mer.

Nu ska jag fixa mig i ordning sen isa & sen ut m pulkan en sväng :)

Övningsköra sen kanske, ska bli sköj & va rädd daniel kommer vara. haha


Carpe Diem
Emma


Kommentarer
Postat av: Emelie

men äru tönt eller.. DU behöver inte gå ner.. Det där fettet försvinner om du tränar bort det inget du kan äta bort med LCHF, LCHF utgår på vikt och BMI ligger du på ett BMI under 20 som du gör så går du oftast upp på LCHF metoden :)

Men ja fortsätt med det för du behöver gå upp vännen du är ju JÄTTE SMAL... Jag har slutat själv med lchf då jag gått upp 1 kg sen jag började så ne nu blire bara äta bra och träna mera.. :)

2011-01-11 @ 11:30:07
URL: http://enhelvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0