9 Jan

Skottning!!

Skottning i massor har det bleve idag, kanske så mkt att jag kommer ha grymt mkt träningsvärk imorn elr är jag så tränad av att ha lyft & bärt mitt barn så mkt, det återstår att se. Varit ute i stugan & hjälpt mammsen m det. & jag bara älskar mina skor inte en endaste liten droppe va blött om min fot, elr ja inte vid tårna & de, min häl va jätte blött för jag va tvungen att gå i snö som gick upp över knäna på mig så då äre inte så konstigt för dom kan ju inte skydda uppifrån. Sen åkte vi in till stan & tvättade bilen, efter de ringde mammsen & frågade om vi ville ha mat & vi tackade ja. Men dock inte Isa idag vart det inte mkt mat för henne, hon har bara ätit välling banan & en macka. Tror det är några till bissingar på g för hon va inte så go i magen nu senare 6st blöjor på en dag!!! Tror ja är lite trött på skit tills imorn. För då kommer väl dom igen.

Imorn blire dagis för min älskling, får se hur det kommer att gå hon har ju inte varit där sen 16dec. ojoj det är låååååång tid de. Men det kommer nog att gå bra.


Carpe Diem

Emma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0