Äntligen....

Nu äntligen har prinsessan på ärtan somnat, hon somnade till Nicke nyfiken lite gullig tycker jag :)
Sjv sitter jag m en kopp kaffe i min hand & bara njuter av smaken. Förut va gevalia mitt favorit kaffe men nu är det ARVID NORDQVIST orginal. Varmt rekommenderat. Smaskigt..

Har så ont i min rygg idag kan inte förstå vrf, kan det bero på mkt lyft, skottningen & min hållning att göra!?

Imorn ska vi äntligen få träffa min vän Sandra, vi ses inte så ofta hon jobbar borta i 2veckor & hemma 2 annars är hon jämt & springer nånstans så det är svårt att få en dejt m henne. Vi ska ta oss en lunch :)


Skulle ha städat idag men i & med att natten va som den va så har jag inte haft ork så jag ska gå & lägga mig snart & hoppas att den blir bättre i natt. Chippen ligger & sover hela nätterna iaf för oj va han snarkar min sötnos.

Skulle vilja ha en ny designe, ingen som känner sig manad?

Carpe Diem
Emma♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul blogg hilsen en norsk blogger



danian.blogg.no

2011-01-05 @ 09:26:25
URL: http://danian.blogg.no
Postat av: Fröken M

Även här är arvid nordqvist favoriten och har man väl börjat dricka det är inget annat kaffe lika gott sen :)

2011-01-05 @ 13:04:33
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0